Dostawa

                                       

Tabela opłat za dostawy

Rodzaj dostawy Przesyłkę otrzymasz w Cena

Darmowa przesyłka 

(Dla zamówienia o łącznej wartości powyżej 500 zł)

Wypełnienia do poduszek

(Jeżeli zamówienie je zawiera)

Paczkomaty InPost Maks. 2-3 dni robocze 12,99 zł

✓ 

do 5 szt.
Kurier DPD Maks. 1-2 dni robocze 10,99 zł

1 do 5 szt.  - 10,99zł
6-12 szt. 19,98zł
pow. 12 szt. 29,97zł
Kurier InPost Maks. 1-2 dni robocze 14,99 zł

1 szt. 16,49 zł

2-6 szt. 19,99 zł

pow. 7 szt. 39,98zł

Kurier DPD za pobraniem Maks. 1-2 dni robocze 18,89 zł

do 5 szt. 18,89zł
pow. 5 szt. niedostępne
Kurier InPost za pobraniem Maks. 1-2 dni robocze 21,14 zł

1 szt. 23,14 zł

2-6 szt. 26,14 zł

pow. 7 szt. niedostępne


Przy zamówieniach powyżej 500zł dostawa GRATIS (nie dotyczy dostaw za pobraniem).

 

 

WAŻNE! Ze względu na ogranicznia gabarytów przy zamówieniach, które zawierają wypełnienia do poduszki (POD2) w przypadku paczkomatów InPost i Kuriera inPost zawierających powyżej 5 szt. wypełnień - te opcje wysyłki są niedostępne! W takiej sytuacji prosimy wybrać kuriera DPD. Więcej informacji w tabeli poniżej. Za utrudnienia przepraszamy.

 

Ze względu na panującą w kraju sytuację usługi niektórych firm wysyłkowych mogą być wyjątkowo obciążone. W związku z tym średni czas dostawy może się wydłużyć. Czas ten zależny jest bezpośrednio od usługodawcy. Czas realizacji wysyłki nie ulega zmianie.

 

1. Sprawdź adres dostawy

W przypadku podania nieprawidłowego adresu lub danych kontaktowych dostawa może okazać się niemożliwa. W takim wypadku, gdy nastąpi zwrot towaru do nas, zamówienie ulega anulowaniu. Jeżeli dokonałeś przedpłaty, zwrócimy Ci kwotę pomniejszoną o koszty transportu w dwie strony. Dodatkowo w momencie, w którym Twoje zamówienie zostaje anulowane, trafia z powrotem do sprzedaży. Dotyczy to również nieodebrania towaru z przyczyn innych niż uszkodzenie.

2. Pakowanie i wysyłka

Po złożeniu zamówienia produkty są pakowane w szczelne i dobrze zabezpieczone opakowania. Dokładamy wszelkich starań, by upewnić się, że zakupione towary dotarły bezpiecznie do Klienta. Ponadto przykładamy wagę do wysokiej jakości i szczególnej dbałości o opakowania. Nadajemy przesyłki całkowicie czyste, poprawnie zapakowane i bez defektów.
Twoją paczkę wyślemy w 24 godziny (w dni robocze) od momentu otrzymania wpłaty lub potwierdzenia złożenia zamówienia w przypadku przesyłek za pobraniem.

Ponadto czas wysyłki może również nieco wydłużyć się w szczególnych przypadkach, w takiej sytuacji niezwłocznie kontaktujemy się z Klientem.

3. Dostawa

Gdy nadamy już przesyłkę, jest ona w pełni w rękach przewoźnika, np. firmy kurierskiej. Gwarantujemy, że nasze przesyłki w momencie nadania są nienagannie zabezpieczone i spełniają normy naszego pakowania. Czas dostawy podany jest w poniższej tabeli.

 

4. Śledź przesyłkę

W mailu potwierdzającym realizację zamówienia otrzymasz numer przesyłki wraz z linkiem do śledzenia. Status Twojej przesyłki pojawi się w systemie w przeciągu 24 godzin od momentu jej nadania. Gdy już się tam pojawi, polecamy na bieżąco śledzić jej status. 

 


Paczkomaty InPost - Ograniczenia

Ze względu na ograniczenia wynikające z rozmiarów paczkomatów InPost, przy objętościowo większych zamówieniach sugerujemy zmianę rodzaju dostawy na kuriera DPD. Za utrudnienia przepraszamy.