Dostawa

 

Zamówienia złożone do godziny 12 realizowane są w ten sam dzień roboczy.

Paczki wysyłane są codziennie od poniedziałku do piątku.

Czas realizacji zamówienia wynosi 24h. W wyjątkowych przypadkach realizacja zamówienia może się wydłużyć (w zależności od dostępności zamówionego towaru).

Jest to czas, który upływa od potwierdzenia zamówienia lub wpływu pieniędzy na konto, do chwili wysłania zamówionych towarów.

Czas doręczenia zamówienia jest zależny od wyboru przewoźnika, w przypadku wyboru firmy Kurierskiej - 1 dzień, Paczkomatu InPost - 2 dni.

Przy wyborze formy płatności przelewem przesyłka będzie nadana po zaksiegowaniu wpłaty na naszym koncie.                     

Nie ponosimy odpowiedzialności za wydłużony czas dostawy lub brak dostawy z powodu podania przez Klienta nieprawidłowych lub niepełnych danych, w tym nieprawidłowego lub niepełnego adresu dostawy.

 

Tabela opłat za dostawy

Rodzaj dostawy Przesyłkę otrzymasz w Cena

Darmowa przesyłka 

(Dla zamówienia o łącznej wartości powyżej 300 zł)

Wypełnienia do poduszek lub Poduszki

(Jeżeli zamówienie je zawiera)

Paczkomaty InPost Maks. 1-2 dni robocze 15,99 zł

✓ 

do 2 szt.
Kurier DPD Maks. 1-2 dni robocze 16,99 zł

1 do 5 szt.  - 15,99zł
6-12 szt. 19,98zł
pow. 12 szt. 29,97zł
Kurier InPost Maks. 1-2 dni robocze 18,99 zł

1 szt. 18,99 zł

2-6 szt. 20,99 zł

pow. 7 szt. 26,99zł


                                   Przy zamówieniach powyżej 300 zł dostawa GRATIS !

 

 

WAŻNE! Ze względu na ogranicznia gabarytów przy zamówieniach, które zawierają wypełnienia do poduszki (POD2) w przypadku paczkomatów InPost i Kuriera inPost zawierających powyżej 3 szt. wypełnień - te opcje wysyłki są niedostępne! W takiej sytuacji prosimy wybrać kuriera DPD. Więcej informacji w tabeli poniżej. Za utrudnienia przepraszamy.

 

Ze względu na panującą w kraju sytuację usługi niektórych firm wysyłkowych mogą być wyjątkowo obciążone. W związku z tym średni czas dostawy może się wydłużyć. Czas ten zależny jest bezpośrednio od usługodawcy. Czas realizacji wysyłki nie ulega zmianie.

 

1. Sprawdź adres dostawy

W przypadku podania nieprawidłowego adresu lub danych kontaktowych dostawa może okazać się niemożliwa. W takim wypadku, gdy nastąpi zwrot towaru do nas, zamówienie ulega anulowaniu. Jeżeli dokonałeś przedpłaty, zwrócimy Ci kwotę pomniejszoną o koszty transportu w dwie strony. Dodatkowo w momencie, w którym Twoje zamówienie zostaje anulowane, trafia z powrotem do sprzedaży. Dotyczy to również nieodebrania towaru z przyczyn innych niż uszkodzenie.

2. Pakowanie i wysyłka

Po złożeniu zamówienia produkty są pakowane w szczelne i dobrze zabezpieczone opakowania. Dokładamy wszelkich starań, by upewnić się, że zakupione towary dotarły bezpiecznie do Klienta. Ponadto przykładamy wagę do wysokiej jakości i szczególnej dbałości o opakowania. Nadajemy przesyłki całkowicie czyste, poprawnie zapakowane i bez defektów.
Twoją paczkę wyślemy w 24 godziny (w dni robocze) od momentu otrzymania wpłaty lub potwierdzenia złożenia zamówienia w przypadku przesyłek za pobraniem.

Ponadto czas wysyłki może również nieco wydłużyć się w szczególnych przypadkach, w takiej sytuacji niezwłocznie kontaktujemy się z Klientem.

3. Dostawa

Gdy nadamy już przesyłkę, jest ona w pełni w rękach przewoźnika, np. firmy kurierskiej. Gwarantujemy, że nasze przesyłki w momencie nadania są nienagannie zabezpieczone i spełniają normy naszego pakowania. Czas dostawy podany jest w poniższej tabeli.

 

4. Śledź przesyłkę

W mailu potwierdzającym realizację zamówienia otrzymasz numer przesyłki wraz z linkiem do śledzenia. Status Twojej przesyłki pojawi się w systemie w przeciągu 24 godzin od momentu jej nadania. Gdy już się tam pojawi, polecamy na bieżąco śledzić jej status. 

 


Paczkomaty InPost - Ograniczenia

Ze względu na ograniczenia wynikające z rozmiarów paczkomatów InPost, przy objętościowo większych zamówieniach sugerujemy zmianę rodzaju dostawy na kuriera DPD. Za utrudnienia przepraszamy.